czym jest pomoc zdalna?

Rozwiązanie służące do świadczenia zdalnej pomocy poprzez podgląd ekranu komputera – na żądanie klienta. Wszystkie czynności dokonywane podczas połączenia są widoczne na ekranie. Celem naszej usługi jest to, aby operator widział ekran i mógł pomóc rozwiązać każdy problem w działaniu oprogramowania, komputera czy dokonać prezentacji lub szkolenia. Usługę kierujemy do firm posiadających lub planujących uruchomienie własnego Service Desk'u.
Stacks Image 697

najważniejsze cechy

  • nie wymaga zmian w zabezpieczeniach firmy
  • połączenie jest nawiązywane tylko na żądanie klienta w dowolnym momencie
  • po zamknięciu programu połączenie jest automatycznie zerwane
  • nie ma możliwości połączenia odwrotnego Konsultant -> Klient
  • nie zawiera niebezpiecznego kodu
ligoeverywhere
Stacks Image 699

Wieloletnia współpraca pozwala na polecenie firmy LIGO jako bardzo solidnej i rzetelnej. W trakcie współpracy firma dała się poznać od strony fachowości  i szybkości działania w zakresie kompleksowej obsługi systemu komputerowego. Profesjonalne podejście,  zaangażowanie i dyskrecja specjalistów oraz pełna skuteczność w rozwiązywaniu problemów zasługują na wielkie uznanie.

Kancelaria Notarialna w Kruszwicy
Stacks Image 700

oszczędność

eliminuje koszty związane z dojazdem do klienta, pozwala na natychmiastową reakcję, szybką diagnozę i rozwiązanie problemu

bezpieczeństwo

sprawdzone od 2001 roku systemy zabezpieczeń usługi tj. połączenia szyfrowane oraz podpis elektroniczny, gwarantują stabilne i bezpieczne korzystanie z usługi

szybkość

każdy podłączony do Internetu klient może uzyskać natychmiastową pomoc, wystarczy, że uruchomi przycisk znajdujący się na stronie internetowej
Stacks Image 701
Stacks Image 702
Stacks Image 703
Site logo
© 2003-2012 LIGO-IT sp. z o.o.